петък, 29 април 2011 г.

Светослав Малинов: Президентът използва правомощията си срещу страната


"Правомощията на президента са изключително сериозни и на мен ми се струва, че те не се използват пълноценно нито в полза на гражданите, нито в полза на българската политика, да не говорим образа на България пред света. Нещо повече, сегашният президент ги използва срещу страната", каза в сутрешния блок на БНТ кандидатът за президент от ДСБ Светослав Малинов.

Според него пълномощията, който трябва да се използват, са няколко. На първо място в момента той посочи блокирането на назначение на посланици, които са свързани с бившата Държавна сигурност.

Аз се впускам в тази надпревара с цялата убеденост, че, първо, десницата трябва да има свой силен кандидат и, второ, че трябва да се даде избор на десните избиратели. Това са много по-важни аргументи и това е много по-силна мотивация от, нека да го кажа така, от питомното.


Обръщение към нацията по важни политически въпроси, чрез които да се влияе и върху общественото мнение, и върху мнението на политическия елит, също било подходящ инструмент за участие в реалното управление на страната, посочи кандидатът на ДСБ. Малинов е на мнение, че чрез смислени обръщения към парламента, може да се окаже сериозно въздействие и върху законодателството, въпреки, че президентът няма законодателна инициатива.

Струва ми се, че в момента има възможност да се работи политически за десните ценности, за десните избиратели в България. Струва ми се, че голяма част от тях бяха нарочно подведени, и ми се струва, че те се чувстват разочаровани, и ми се струва, че това не са избирателите на "Синята коалиция".


Впускам в тази надпревара с цялата убеденост, че, първо, десницата трябва да има свой силен кандидат и, второ, че трябва да се даде избор на десните избиратели, каза още Малинов. Той добави, че най-важното е, че сред първичните избори кандидатът за президент на "Синята коалиция" да излезе по-силен, отколкото би бил без тях.

Няма коментари:

Публикуване на коментар